torsdag 4 augusti 2011

Skvallerkillen

Japp, fick ett mail där dom ville veta mer om mig. Haha det får ni inte veta så mycket av.. Meen jag är ju som sagt en kille. Jag rider och tävlar mina två egna hästar, har dock en ponny också. Men då jag redan har tävlat honom på elit nivå i nåt år känns det bäst att sluta när det går på topp! Och jag har ju inte så många ponnyår kvar.. En så länge har jag tagit upp min ena häst som jag ridit in själv och utbildat till MSV nivå, och hon tycker det är sickt roligt! Så jag kan min sak om hästar och tävlingar, främst hoppning har inte tävlat så mycket dressyr. En LA en gång med en 2a plats, men inget för mig!  Till er som undrar om jag har en vanlig blogg. Nej, jag har heller aldrig haft en - men jag tycker att det är kul att läsa främst om mindre hästbloggar så jag får veta hur det är med nh och sånt, som jag nästan aldrig provat!

Det var det ni fick veta om mig! Jo föresten, mitt namn börjar på S och mitt efternamn slutar på L. Får se om ni kan lista ut det.

/Skvallerkillen

2 kommentarer:

  1. Är du simon lindbäck? :)

    SvaraRadera
  2. En ganska nystartad blogg!
    http://fjordingstyle.blogg.se

    SvaraRadera